Voorstellingen Claudia de Breij afgelast

Vol trots kondigde het ZINiN Theater halverwege mei aan dat cabaretière Claudia de Breij op 21 en 22 maart 2012 zou optreden in Nijverdal. Helaas heeft Claudia de Breij haar complete theatertournee van haar nieuwe show Landgenoten wegens persoonlijke omstandigheden af moeten zeggen.

Dit betekent ook dat de shows in het ZINiN Theater zijn geannuleerd. Op dit moment is ZINiN druk bezig met het zoeken naar een alternatief. Vanaf 15 januari hebben wij voor u een alternatieve voorstelling, dan kunt u beslissen of u hiervan gebruik wilt maken of kiest voor restitutie.

Vervelende situatie voor iedereen
Het is een ongelooflijk vervelende situatie voor alle partijen. Zowel voor het ZINiN Theater, haar bezoekers, maar zeker niet in de laatste plaats voor Claudia de Breij zelf. Alle bezoekers van het ZINiN Theater die al kaarten hadden besteld voor de voorstelling Landgenoten van Claudia de Breij op 21 of 22 maart 2012 worden persoonlijk op de hoogte gebracht. Zodra er meer bekend is over een alternatief worden de bezoekers van het ZINiN Theater uiteraard ook zo spoedig mogelijk op de hoogte gebracht.

Officiële verklaring Claudia de Breij
Impresariaat Wallis Finkers laat in een officieel persbericht weten dat Claudia de Breij zich genoodzaakt ziet de try-outs van haar nieuwe voorstelling Landgenoten te annuleren. Alle voorstellingen die gepland staan van februari 2012 tot en met juni 2012 gaan niet door. In een officiële verklaring laat Claudia de Breij zelf weten:
“Ik weet dat dit een zware tijd is in de theaters, en dat mijn keuze om een zo goed als uitverkochte tournee te cancellen niet alleen voor mij, maar ook voor de theaters en het publiek heel ingrijpend is. Het spijt me dat ik nu niet kan doen wat ik twee jaar geleden plande te doen. Maar ik moet nu de moed hebben om een artistieke afweging te maken, ik moet nu de tijd nemen om te kijken waar mijn creativiteit toe leidt in plaats van die te dwingen. Eerst leven, dan schrijven. En wat ik dan schrijf, dat leidt altijd weer een keer naar u. Naar het theater. Want dat is mijn leven.”

Nieuwsitems:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Linkedin Share to Google 
PGT SocialWeb - Copyright © 2010 by pagit.eu
Advertentie
Advertentie
Advertentie

Nieuwsbrief: